onsdag den 22. august 2012

Sensommernørklerier

Efter en periode, hvor jeg er gået lidt død i det kreative, er lysten kommet tilbage.

Jeg mangler stadig at færdiggøre sok to fra OL-projektet, men jeg har ikke mere af det grønne garn, så jeg skal have fat i et af min søsters nøgler af farven...

Ellers er jeg gået i gang med at hækle en stor bedstemorfirkant til en pude:



Derudover havde min lokale garnpusher endelig fået nogle knapper hjem til den lille babycardigan, og samtidig har jeg også modtaget logoet til den. 
Nu mangler den sidste motering bare, så er den lille cardigan færdig:

Det er superdejligt snart at kunne færdiggøre et projekt, der faktisk bare har ligget og ventet på manglende dele.

2 kommentarer:

  1. Ihh hvor ser det bare rigtig fint ud med den cardigan! Er vild med de knapper der :D og du har ret, der er intet bedre end at få færdiggjort projekter, som bare har ligget og ventet på de sidste små ting - det nyder jeg også!
    Glæder mig til at se hvordan resultatet bliver af din store bedstemorfirkant - farverne går rent ind hos mig må jeg indrømme :D

    SvarSlet
  2. Sjovt, jeg havde netop tænkt, at du var bedstemor-firkant-pude-pige! :-D Den skal nok blive fin!!

    Og den lille trøje bliver også rigtigt fin - drenget og fodboldet. Bliver godt snart at kunne strege endnu et projekt. :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.