tirsdag den 3. juli 2018

Sponsor ved #kreavm2018

 Sponsoreret indlæg



Sponsoreret indlæg

De af jer, der følger med på min Instagramprofil, har nok lagt mærke til, at jeg sammen med min søster lige nu har en udfordring i gang med hashtagget #kreavm2018.

I den forbindelse har Rito.dk været så søde at ville sponsorere 2 x gavekort á 200 kr. Det betyder, at to af deltagerne* vil være de heldige modtagere af et gavekort til Rito.dk, hvor der kan købes garn i mange forskellige kvaliteter. Som strikker og hækler er det naturligvis det første, jeg lægger mærke til. 😍
Er man vild med at kniple, lave patchwork, nålefilte, knytte, brodere, lave perleplader eller måske at sy, er der også noget at vælge imellem. Det være sig tilbehør, men også bøger.

Selv er jeg ret vild med udvalget af tilbehør og alt det "gear", som man kan finde hos Rito.dk. Faktisk synes jeg ikke, at man kan få for meget af det slags. 😏


Rito kan også følges på Instagram under @rito.dk.



*Deltagerne findes på listen over deltagere, og vedkommende har postet min. et billede med hashtagget #mitkreavm2018 på Instagram.

1 kommentar:

  1. Skøn præmie. Det bliver spændende hvem som bliver de heldige

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.