mandag den 1. september 2014

Testhæklet bogmærke



Jeg har igen testhæklet en af Tulle Momsemors oversættelser af et par opskrifter fra Little Owl's Hut.
Denne gang er det bogmærker, som jeg har skulle lave.

Selve opskriften har jeg gennemlæst for evt. "svipsere" i oversættelsen, og samtidig har jeg også hæklet produktet, for der kun jo smutte en fastmaske i farten.



Opskrifterne fra Little Owl's Hut er altid fyldt med billeder, så det er til at gå til - også selvom de er på engelsk. Abebogmærket har jeg tidligere hæklet ud fra den engelske opskrift.

Jeg er lidt pjattet med slangen også, så nu har min mand fået et nyt bogmærke :-)


15 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Havde slet ikke tænkt på hæklede bogmærker:-) God ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er blevet glad for de hæklede bogmærker - genialt til at få brugt garnrester på!

      Slet
  2. Det er virkelig sjovt. Flot knude, der ikke er en knude.

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Det synes jeg også - jeg har testhæklet et mere, men det kommer der billeder af senere på ugen. Jeg skal liiige have taget et par billeder af det. ;-)

      Slet
  4. Svar
    1. Åh ja, godt ord, bogorm!
      Det passer bedre end en slange :-)

      Slet
  5. Nårrh...hvor er den sød ^^

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Hej Anja, den er så fin!
    Jeg kan ikke umiddelbart finde opskriften hverken på Tulle Momsemor eller Little Owl's Hut, det kan være det bare er mig der ekstrem dårlig til at lede, eller den ikke er tilgængelig. Men hvis det er en der er tilgængelig, vil du så give det nærmere link?
    Hilsen Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line
      Opskriften findes her:
      https://www.etsy.com/dk-en/listing/208259165/014dk-slange-bogmarke-amigurumi-hakle?ref=shop_home_active_1

      Jeg håber, at du får det til at virke.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.