fredag den 2. august 2013

Det endte med et romantisk udtryk

Normalt er jeg ikke til "knækket hvid", "beige","elfenbensfarvet", "æggehvid" - eller hvad man ellers kalder en hvid, der ikke er helt hvid - men farven er kommet til at fungere rigtigt godt i det færdige udtryk på den lille vaskeklud, som jeg spontant fik lyst til at hækle.

Jeg valgte at hækle buer i opslåningskanten, så der er buer hele vejen rundt. Derudover har jeg hæklet en lille strop.

Jeg synes, at den har fået et sødt, romantisk udtryk.


6 kommentarer:

  1. Det er virkelig et flot mønster!!!

    SvarSlet
  2. Ja det vil jeg også sige flot mønster kh Gerda

    SvarSlet
  3. De farver elsker jeg;) og hvor er den blevet fin. Så romantisk.

    SvarSlet
  4. Tak skal I have <3

    Det er så skønt, når det færdige produkt ender med at blive bedre, end man lige havde forestillet sig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anja. Min datter er VILD med det mønster - du skulle vel ikke have en opskrift jeg evt kunne købe ? j.kruuse@email.dk

      Slet
    2. Jeg har brugt et mønster fra bogen "Jeg hækler selv", som er en gammel bog. Så det er desværre ikke mit mønster.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.