torsdag den 14. marts 2013

Påskestrik

I år har min mand og jeg valgt at pynte til påske allerede for to uger siden - ganske enkelt, fordi det er så kort tid, at det er fremme, og samtidig skaber det forårsstemning indendøre.

For et par år siden strikkede jeg tre små kyllinger. Den ene beholdt jeg selv, den anden var til en venindes mor, og den sidste blev aldrig syet sammen...

Den er ret lille, og det tog mig fire timer at få den syet pænt sammen, da jeg lavede den første, men til gengæld var jeg tilfreds med resultatet:

Opskriften er gratis og er et af Alan Darts design
Se mere HER

Disse strikkede kyllinger viste jeg også sidste år, men de må gerne vises frem igen - også selvom jeg ikke har valket dem det, som de burde være blevet:


Opskrift fra Sandnes Garn og findes HER.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.