søndag den 13. september 2015

Oktoberudfordringen "Kids Month" - jeg er med!



Lise med bloggen "Savværksvej" har lagt op til udfordringen "Kids Month" i hele oktober måned.

Hver af ugerne 41-44 har hver deres overskrift. Man bestemmer selv, hvilken/hvilke af de fire overskrifter og uger, man hopper med på. Man kan også bare være med under overskriften uden at tilmelde sig en eller flere af ugerne.

Indtil videre har jeg meldt mig til to ud af fire. Jeg overvejer stadig, om jeg vil være med i flere.


Læs mere om udfordringen HER, hvor man også tilmelder sig.

10 kommentarer:

  1. God fornøjelse. Spændende at se hvad du finder på. Jeg springer denne over. Jeg har andre projekter jeg hellere vil. Har ingen børn at lave noget til. Mine egne er teenagere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det sjovt, at du har store børn. Det havde jeg slet ikke forestillet mig ;-)

      Slet
  2. Jeg har også meldt mig til :)
    Selvom mine drenge efterhånden er store, så laver jeg da lidt til dem ind i mellem.
    Spændende at se hvad du finder på at lave :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ingen børn, men der er altid noget, som man kan lave alligevel. Der er altid nogen, der venter et nyt familiemedlem <3

      Slet
  3. Endnu et godt tiltag i Blogland - det er så herligt! Ikke mindst at se hvor stor opbakningen er. Jeg skal lige finde ud af, om jeg er med på alle temaerne eller kun nogle enkelte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også glad for tiltaget.
      Det gør også, at jeg får lavet noget af det, som jeg gerne vil lave til dem, der venter småfolk.

      Slet
  4. Tak for tippet. Jeg har tilmeldt mig og har allerede panikangst over alt det jeg skal nå :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, Liv, sådan havde jeg det også først.
      Heldigvis bestemmer man jo selv, hvor meget man vil nå, og når man det ikke, så går det nok også ;-)

      Slet
  5. Mega-fristende - en smaddergod idé! Elsker den slags lege/temaer i Blogland...men jeg skal lige overveje, om jeg kan overskue at deltage AKTIVT! Det er jo ret smart, at man for så vidt 'kun' behøver deltage fx i en uge...hmmmm....

    SvarSlet
    Svar
    1. De overvejelser har jeg også haft.
      Jeg er stadig i tvivl, om jeg skal hoppe med på en uge mere....

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.