fredag den 18. juli 2014

Tråd og garn fra Astrid


For en uge siden ringede det på døren, og udenfor stod en postdame med en stor pakke til mig.

Ih, det var en #trådoggarn-pakke - denne gang en julipakke.
Pakken var fra Astrid, der er kvinden bag bloggen Rock & Roll Hausfrau, og jeg må sige, at Astrid har ramt plet med indholdet!


Indeni lå nemlig et strikkekit til hendes søde Arne & Carlos-lysestager, et par øreringe i neonfarver og desuden noget fint papir.
Astrid har luret, at jeg er Arne & Carlos-fan og ydermere elsker neonfarver :-)


Tusind tak for den rigtig fine pennevennepost!
Jeg er slet ikke i tvivl om, at jeg kommer til at strikke lysestagerne og bruge øreringene! Papiret har jeg endnu ingen planer med.


Hvis man ikke allerede kender Astrids blog "Rock & Roll Hausfrau", er den absolut et besøg og et følgekab værd - især hvis man er til gamle håndværk sat ind i nye rammer. Jeg har fx aldrig set min farmor kniple en fuck-up-finger eller lave korsstingsbroderi på solbriller, men det gør Astrid.

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting, Astrid har sendt dig! Hun har da vist ramt plet kan man sige! Jeg er en af dem, der elsker at følge hende blog!

    SvarSlet
  2. Jeg er så glad for, at du kunne bruge pakken og jeg glæder mig rigtig meget til at se din version af stagerne. :) Og tusind tak for alle de søde ord! <3
    Kh A

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme - det fortjener du! - jeg glæder mig rigtigt meget til at komme igang med stagerne til efteråret.

      Slet
  3. Svar
    1. Bestemt - jeg blev også overrasket over indholdet.

      Slet
  4. En superdejlig gave! Glæder mig til at se din lysestage. Og ja, Astrids blog er fantastisk:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mand er i hvert fald også vild med øreringene :-)
      Ja, hende Astrid laver så mange fede og anderledes ting!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.