mandag den 14. juli 2014

Ananas i lange baner



I starten af måneden var jeg heldig, at der lå en #trådoggarn-pakke til mig i postkassen, og denne gang var den fra Nanna, der har bloggen How to do fashion.

Indeni lå en rigtig sød ananasranke og også en ring lavet af et lille garnnøgle, så den fungerer som en nålepude. Ret smart, for så  har man hele tiden nålene ved hånden.


Den lille ananasranke har også fået en plads - ikke i haven, som billedet viser - men i badeværelset ved en af de små hylder.
Da min mand så den, sagde han med det samme, at den passede rigtigt godt der, så den er også godkendt af min bedre halvdel :-)

Tusind tak til Nanna for juni-pakken i pennevenneposten!

Hvis man ikke i forvejen kender bloggen How to do fashion, så er det et besøg værd, hvis man fx elsker at sy sit eget tøj. Desuden er der også hjælpevideoer på sitet, og Nanna har også en webshop, hvor man kan købe hendes mønstre.



10 kommentarer:

  1. Genial idé med ringen. Når jeg skal montere mine hæklede ting leder jeg mindst et par gange efter min nål :)
    Rigtig sød ranke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, og når jeg en gang imellem skal bruge alm knappenåle, har jeg dem i munden. Det slipper jeg for med ringen :-)

      Slet
  2. Det er da en super smart ide med den ring - og så er den rigtig sød at se på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også. En rigtig smart idé!

      Slet
  3. Svar
    1. Mange Tak Laila :-) Jeg er også glad for dem.

      Slet
  4. Jeg er lidt småpjattet med den ananasranke! Den er så fin i al sin enkelhed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også faldet i min mands smag :-)

      Slet
  5. Sikke en fin ranke! Rigtig sommerlig ;-) Smart ide med ringen som nålepude. Mine nåle bliver nemlig altid væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en sommerlig ting. Jeg fik helt lyst til at gøre noget i at hækle ranker :-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.