mandag den 25. april 2016

Clue 4 i "The Meadow"



Denne uge bød Drops' CAL på endnu en firkant, og blomsten, som skulle hækles, var en solsikke.

Jeg synes, at den indtil nu har været den mest tålmodighedskrævende af alle blomster at hækle, men jeg kan godt lide det færdige resultat. Mange synes, at det er irriterende, at bladene gerne vil stritte og ikke ligge pænt fladt til firkanten. Jeg kan dog godt lide, at blomsten på den måde bevæger sig mere ud i rummet.

Selvom det kan være lidt trivielt at hækle firkanter, så glædes jeg over deres udtryk i uldgarnet. Resultatet er jeg ret godt tilfreds med.

Nu bliver det en smule spændende at se denne uges næste clue. Mit gæt er, at det bliver en firkant med en blomst :-)




 * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * * * * * * * *  * * * * * * * 


Du kan stadig nå at deltage i lodtrækningen om et gavekort til Woolspire på 200 kr.

Læs mere her, hvor du også deltager.



6 kommentarer:

  1. So beautiful blocks, my dear! Great inspiration. Have a lovely day! xxx

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, Anabelia <3
      Have a lovely day too!

      Slet
  2. Hvor ER de fine! Det er også nogle flotte, afdæmpede farver. Glæder mig virkelig til at se det færdige tæppe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, christunte <3
      Jeg er vildt spændt på, hvordan projektet ender med at se ud.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.