torsdag den 24. marts 2016

Vævestrik

Jeg har længe ønsket mig bogen "Vævestrik", men jeg har aldrig fået taget mig sammen til at bestille den, når nu jeg ikke fik den i gave :-)

I sidste weekend kom muligheden så.
Sammen med min søster var vil til håndarbejdsmessen "I tråd med tiden", hvor jeg fandt den!




Da strikkede klude altid kan bruges, har jeg kastet mig ud i at afprøve et af bogens mønstre på sådan en.
Det er altså ret sjovt, at man kan få mønstre frem uden at skulle strikke fair Isle kun ved at strikke nogle masker, og lade andre glide videre uden at strikke dem.



Kluden bliver i øvrigt en påskegave, og jeg har i skrivende stund strikket to, som kun mangler at få hæftet ender.


* Rigtig god påske *

1 kommentar:

  1. Det ser godt nok spændende ud. Gæder mig til at se mere af den slags ;-)
    God Påske. Kh. Liv

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.