torsdag den 13. marts 2014

Et hængeparti er gået ind i sin sidste fase

NU skal det være!

Jeg har flere gange blogget om, at jeg har valgt at stashe alt mit garn på Ravelry, men bunken af akrylgarn har bare ligget og grinet af mig, for jeg gik i stå, da alt det andet var klaret - på nær akryl.

Da jeg igen har gang i at hækle af akrylgarn, må det være på tide at få styr på den sidste type garn. Det hele ligger i et skab og fylder ret meget, fordi mange af nøglerne er på min. 150 g.

Jeg har dog stashet det garn, som er købt efter min stash-debut, så det er "kun" alt det andet, der mangler. Der er dog en pæn stor mængde, men da jeg allerede nu har glæde af min liste, vil jeg have det sidste klaret.


3 kommentarer:

  1. Det er altid skønt at få afsluttet hængepartier :)

    SvarSlet
  2. Det har I ret i - det giver på en eller anden måde energi - måske fordi det er en form for oprydning.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.