mandag den 31. marts 2014

12 months of knitting and crochet - 1. kvartalsstatus

I dag er det sidste dag i marts, og det betyder, at i morgen tager en ny og ubrugt måned over.

Det betyder også, at det første kvartal af 2014 er tilbagelagt, og tre af månedens tolv udfordringer er færdiggjorte.
Det er (stadig) en rigtig god udfordring for mig. Tingene har en deadline, og det er generelt meget godt, for ellers har projekterne med bare at ligge ufuldstændige og ufærdige. Det slipper jeg for nu. Faktisk er det kun mit tæppe, som får lov at ligge og blive taget op med jævne mellemrum.

1.kvartals projekter endte således:



Nu melder sig så spørgsmålet og beslutningen om, hvad de næste tre måneder skal stå på af projekter. Indtil videre har jeg faktisk kun et klart, så indtil videre er planen for årets andet kvartal ikke ret udførlig:


Måske sker der ændringer - det kunne godt ske :-)

2 kommentarer:

  1. Det er nogle fine projekter, du allerede har fået produceret! Vinhønen er du jo garvet i!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Anita - ja, efterhånden har jeg nogle vinhøner på bagen!

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.