tirsdag den 4. marts 2014

Bare fordi...


... jeg har en mand, der også gerne vil have en MyBoshihue ;-)

Han ønsker sig en af modellerne i den tredje af bøgerne, og farverne skal være grøn og hvid.
Jeg gik faktisk ind i garnbiksen med det sigte at købe noget Eskimo-garn, men da det ikke findes i en lækker, grøn farve, foreslog garndamen mig "Natur uld" i stedet, fordi det findes i nogle mere skarpe og klare farver, som mere er både min mand, men også hans kone :-)

Så nu er det bare at komme i gang.
Det ser jeg også frem til, for jeg ved, at den ønskede model kræver, at jeg skal prøve en teknik, som jeg endnu ikke har prøvet før.

4 kommentarer:

  1. Du får da en hel del hatte fra hånden - i alle størrelser-:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også noget værre noget med de huer her på matriklen :-D

      Slet
  2. Glæder mig til at se den færdige hue - øj den bliver garanteret lækker i den skønne tykke uld :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg måtte også bare købe garnet, da hun viste mig det - og nu ved jeg også, hvor det gemmer sig i butikken. Jeg så jo, hvilke andre lækre farver, det også findes i ;-)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.