lørdag den 23. juni 2018

Futter til far



Morsdagsgaven i år var et par hæklede og filtede hjemmesko, så derfor skulle min far også have et par.

Da jeg gerne ville brodere på endnu et par, valgte jeg igen at bruge en koksgrå farve - og igen i Fritidsgarn fra Sandnes. 

Min far skulle ikke have blomster på sine, men i stedet valgte jeg at brodere en kant i en rest Arwetta Classic.



Mine forældre har fået beskeden, at ønsker de gummi under bunden, så får de det. Det har de begge ønsket, så det skal jeg have fikset.

5 kommentarer:

  1. Skønne futter du har lavet

    SvarSlet
  2. Herlige futter du har lavet. Når du putter gummi på, hvad bruger du så til at påføre det med? Når jeg skulle gøre det, blev det med pensel, men den vr lige til skraldespanden bagefter, da jeg ikke kunne få det sidste gummi af :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tidligere gjort det, men jeg kan ikke huske, hvordan jeg påførte det.
      Denne gang har jeg købt noget andet, hvor man kan lave prikker med tuben. Det hedder "Sock stop".

      Slet
    2. Ihhh tak for tippet. Det vil jeg skrive mig bag øret :)

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.