lørdag den 6. januar 2018

Status på 2017 - i billeder

Jeg har samlet alle mine færdighæklede projekter i en collage.
Det er blevet til en del - og mere end jeg lige troede.
Nogle af tingene har jeg ikke haft vist her tidligere, så der vil komme indlæg om nogle af tingene senere her i januar.




Det er dog ikke blevet til så mange strikkede ting.
I perioder har jeg ligefrem savnet de to pinde, og det fortæller mængden af færdige projekter mig også, hvorfor 😉👇
De store briller er med begge steder, idet de både er strikket og hæklet.
Den lille sprutte er kommet med, selvom den er hæklet, for jeg har ikke et billede af djævlehuen alene.



💙Rigtig god lørdag! 💙

2 kommentarer:

  1. Du har virkelig fået lavet mange fine ting i 2017 ❤️ det ser faktisk næsten lidt overvældende ud, når pludselig det hele ses samtidig 👍😊 flot.
    Rigtig dejlig lørdag til dig osse 💞🌸

    SvarSlet
  2. Så mange fine ting - og så flittig du har været 💐👏🏼🌹👍

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.