søndag den 23. april 2017

Påskens værtindekaniner



Lidt sent, men den søde kanin kan sagtens bruges udenfor påsken, synes jeg.

Jeg har for et par uger siden vist en zipzipbunny frem her på bloggen, men det endte med yderligere to. Faktisk havde jeg en plan om at hækle tre, men en forkølelse gjorde, at energien ikke var til det.

Denne gang valgte jeg at lege lidt med broderi.



Den ene har på maven fået en hjerte broderet med små stikkesting.
Den pinke sløjfe er bare en hæklet cirkel.
Jeg slog 4 lm op og hæklede i den første lm så mange stangmasker, at cirklen blev helt lukket.


Den anden fik broderet små, franske knuder i lyserød, og rundt om dem små sting i grøn.
Sløjfen er en lm-snor, der er bundet rundt om øret.

Opskriften på kaninen findes i øvrigt HER og er rigtig let at følge, selvom den er på engelsk.

6 kommentarer:

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.