fredag den 13. februar 2015

Frem og tilbage igen...


I går kom jeg hjem fra fire dage i Bremen. 
Som altid har jeg noget håndarbejde med på ferie, og det havde jeg også denne gang. Normalt også i rigelige mængder, og det troede jeg også, at jeg havde denne gang, men det havde jeg ikke.


Et nøgle orange garn kom ikke med, så allerede på køreturen til Bremen løb jeg tør for garn - det vil sige, at det troede jeg.
Ret hurtigt finder jeg ud af, at jeg har strikket forkert, så alt arbejdet fra den fire timers lange køretur måtte hylles op på hotellet om aftenen.

Det betød dog også, at garnet rakte lidt længere - så intet er så skidt, at det ikke er godt for noget ;-)


7 kommentarer:

  1. Må jo i dette tilfælde siges at være held i uheld - men ellers øv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige, men ih jeg er ikke fan af at skulle pille op.

      Slet
  2. Øv bøv alligevel....det der Anita-strik.....det må hun gerne holde på Photomusens side ^^

    SvarSlet
  3. Øv. Det er altid sjovere at strikke forlæns. Det er en dejlig farve-sammensætning du har gang i. Hvad mon du strinker? :) rigtig god lørdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ved at strikke et sjal. Det bliver trekantet og er ret fedt - synes jeg.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.