søndag den 25. januar 2015

Grønt til kollegaen


En af mine søde kolleger så til en møde mit nuværende mobilcover og udbrød, om jeg kunne lave et i grønt - og hun ville betale, hvad jeg forlangte for det. :-)

Det  kunne jeg ikke lade forblive et ønske, så jeg tjekkede hurtigt størrelsen på hendes mobil, så jeg havde en fornemmelse for størrelsen. Heldigvis var hendes ligeså bred som min egen og maks ½ cm længere.
Efter nogle overvejelser og kiggen i min stashliste på Ravelry fandt jeg frem til, hvilket garn jeg ville bruge.


Det endte med at blive noget grønt Bumbogarn fra Bilka, og broderierne samt kanten foroven er såmænd sokkegarnsrester fra noget multifarvet garn i grønne nuancer købt i Netto for nogle år siden.

Nu er mobilsokken pakket pænt ind i en cellofanpose, og så er der kun at krydse fingre for, at min kollega kan lide det.


2 kommentarer:

  1. Hvor fedt, med en forespørgsel på noget krea - den kan da kun falde i god jord.

    Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde den også - det varmer altid <3

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.