lørdag den 27. juli 2013

En glad modtager af flagranken

Jeg nåede færdig med den sidste del af flagranken, som jo skulle foræres væk i dag.
Den første del, nemlig at hækle den røde del, havde Anita fra Photomusen klaret i torsdags, og jeg modtog dem i går for at sy de hvide kors.

Heldigvis lå jeg inde med noget brunt snor med rustik udseende, og i stedet for at sy flagene fast på snoren, valgte jeg at trække dem på snoren med nål.

Flagranken lå i en kurv sammen med 4 røde tebreve samt et rødt lys, så det hele passede sammen og var et tillæg til pengegaven.
Modtageren blev i øvrigt glad, og det var jo det vigtigste :-)


Opskriften er fra Karen Klarbæk,
Flagene er hæklet i dobbelt, merceriseret bomuldsgarn købt i Aldi for længe siden.
De hvide kors er hæklet med kædesting og med dobbelt, hvidt bomuldsgarn fra Rema1000.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet så fin! God Ide at sætte dem på noget "natur"snor!

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot - jeg har en ide om at lave flagranker til juletræet (men aner ikke til hvilken jul vi taler)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.