fredag den 23. september 2011

Gaven til mormor

Da min mormor i år ønsker sig penge til turen til den tyske hovedstad, fik jeg den ide, at hun ikke kun skulle have penge, men også en lille ting, så hvad var mere nærliggende end at lave en broche i schwarz rot gold?

Blomsten er hæklet i to lag, og til sidst er der syet en nål bagpå.


Opskriften er fra DROPS. Jeg har hæklet det røde lag som den store af blomsterne, og det gule/sorte lag er lavet som den lille i opskriften. Til sidst har jeg syet en sort perle i midten og monteret en brochenål bagpå.

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig god gaveide!

    Jeg elsker den broche!

    SvarSlet
  2. Jeg har også heklet noen av disse. Veldig koselige gaver å gi bort! Mormor blir nok glad:-)

    SvarSlet
  3. Rigtigt fin gave idé Anja og jeg er da helt vild med billedet!!! Håber og tror hun bliver max glad for det hele :D

    SvarSlet
  4. Synes den gule med sort er SÅ fin og det røde.. det er jo bare prikken over det tyske i! :D

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.