mandag den 12. september 2011

En farveudfordring - Mandag er rød dag

Jeg fandt ved et tilfælde frem bloggen 3. sal til højre , hvor indehaveren har stillet sin mor en "Farveudfordring", som går ud på, at hver dag har en farve. På dagen skal man tage et eller flere billeder, hvor farven er i centrum.
Farverne er:

Mandag: Rød
Tirsdag: Gul
Onsdag: grøn
Torsdag: blå
Fredag: Lilla
Lørdag: Brun
Søndag: Orange



Dagens billede herfra er ret aktuelt for, hvad jeg har foretaget mig i dag, nemlig rettet tyskopgaver:






4 kommentarer:

  1. Smukt billede af noget som kan være så.. ummm interessant?? hehe

    http://thatphoto.wordpress.com/hverdagdaily/

    SvarSlet
  2. Skønt billede og meget akutuelt ;-)

    Det er en rigtig sjov udfordring!

    SvarSlet
  3. Handler det her om synæstesi, for så har jeg det også. Mine farver er næsten de samme som dine:
    Mandag: Rød
    Tirsdag: Gul
    Onsdag: Grøn
    Torsdag: brun
    Fredag: Blå
    Lørdag: Gul
    Søndag: Bordeux.

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.