onsdag den 13. juni 2012

Hygge skal der til

Det er ikke så meget, at jeg får opdateret og skrevet her, idet det er afgangsprøvetid for folkeskolen, og jeg har en del elever, som skal op til prøve.

I dag trængte jeg til noget te til arbejdet, og i skabet finder jeg den teporte, som min søster og jeg fik af vores mormor og morfar, da vi flyttede hjemmefra. Den var brugt, da vi fik den, men det gav den bare lidt sjæl.

Et tændt fyrfadslys i bunden, kogt vand og noget grøn te - så var den klar.

Stemningsbilleder fra en dag ved arbejdsbordet.

Den gamle tepotte - den er vist ret retro nu :-)

Der er gang i skriveriet, analysering og fortolkning af diverse noveller, eventyr, malerier og reklamer - trykte som levende, gammelt og nyt en skøn forening!

En gammel klassiker, som en elev har valgt. Jeg troede ikke, at ungdommen kendte den, men der blev jeg overrasket!


1 kommentar:

  1. Feeed tepotte! :D ELSKER retro og hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.