mandag den 27. juni 2016

Clue 11 i "The Meadow"



I den forgangne uge var det planen, at jeg ville indhente to af de clues, som jeg er bagud.

Det gik ikke helt sådan, for jeg måtte undervejs pille op, så derfor blev det kun til at få færdiggjort clue 11. Hvad jeg også har erfaret er, at det tager mig længere tid at hækle hver clue. Ikke kun fordi mit tæppe er større, men også fordi jeg gerne vil lave hver bort-del bredere.

Clue 11 minder meget om granny stripes, og jeg synes, at den er blevet ret flot. Jeg valgte ikke at gentage borten nøjagtig to gange, men i stedet har jeg udeladt to omgange.



I skrivende stund er jeg også kommet godt videre med næste clue, og jeg er ret sikker på, at den bliver jeg færdig med noget hurtigere.






2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud med de ens farvede felter ind i mellem blomsterne

    SvarSlet
  2. Det bliver ret flot! :-)

    SvarSlet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.