søndag den 13. april 2014

Jeg beklager spam afsendt fra Zoomsnoren

Jeg er i dag blevet gjort opmærksom på, at der sker spam fra min blog således, at nogle får en masse kommentarer hver dag afsendt fra mig - eller det vil sige, at det ikke er mig, der trykker på nogle knapper :-(

Jeg er derfor lige blevet færdig med at ændre koder til alt, hvad jeg har af konti - håber jeg - og konsekvensen er også, det fra nu af ikke er muligt som anonym at kommentere på min blog.

Hvis problemet stadig er der, er man velkommen til at maile til mig igen.

zoomsnoren(a)gmail.com


Igen, jeg beklager meget, hvis du er en af dem, der har haft gener.

3 kommentarer:

  1. Kære Anja
    Jeg får altid kun positive kommentarer fra din side, og det er altid hyggeligt. Så ingen klager herfra.
    Dog oplever jeg også selv i stigende grad, at jeg får underlige kommentarer på min blok. Spamfilteret sorterer dem altid fra, men de havner alle i min mailboks, og det finder jeg lidt træls. Kender du til det?
    kh Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at du ikke har haft spam fra min blog :-)
      Efter at jeg har ændret indstillingerne til, at man ikke kan kommentere som anonym, er der slet ingen spammails eller kommentarer mere. Faktisk er jeg nu glad for, at en læser gjorde mig opmærksom på problemet.
      Jeg vil nemlig helst ikke skulle ud i at skulle have en "vis at du ikke er en maskine"-boks, for jeg ved, at det afholder nogle for at kommentere på blogge, da tal og bogstaver til tider kan være svære at tyde.

      Faktisk har jeg aldrig været obs på, at der i betjeningspanelet "bag bloggen" er mulighed for at se de frasorterede spamkommentarer, men nu kommer der ingen af den slags mere.

      Slet
    2. Hvor smart. Den indstilling vil jeg selv lige få rettet til :-)
      Tak for tippet.

      Slet

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.