lørdag den 26. maj 2012

Sokker til Kristine

Kristine er lige blevet 30 år, og derfor skulle hun have et par hjemmestrikkede sokker.
Hun er nemlig rigtig glad for sådan nogle, men kan ikke selv strikke - til gengæld kaster hun sig ud i hæklingen!
Da hun er glad for de blå farver, fandt jeg på mit "lager" et 100 grams Regia-sokkegarn, som jeg for næsten et år siden købte i Frankfurt. Det var egentlig bestemt til et par sokker til min mand, men da jeg genfandt nøglet, var der ingen tvivl om, at det skulle være et par sokker til Kristine i stedet.



Kristine har i øvrigt også en blog - den har stået lidt stille i et stykke tid, men kig med alligevel, for hun har allerede nået et stykke i sit projekt. Hun skriver på bloggen følgende:

Suhr MAD - fra andelår til øllebrød

Denne blog vil indeholde min rejse gennem "Ingeborg Suhr MAD".
Jeg starter fra en ende af og kokkererer alle retterne - sandsynligvis med større eller mindre succes!
Velkommen, og god læselyst! Du er altid velkommen til at efterlade en kommentar til indlæggene. 

Se mere her: SUHR madlavningsprojekt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid hyggeligt med kommentarer fra mine læsere, så smid gerne en.